"LOAD - Life of a Digi" je Erasmus+ projekt IX. gimnazije koji će trajati od 2018. do 2020. Uz našu školu, u projekt su uključene
- Wspólnota Szkół Katolickich z Chojnic iz Poljske,
- Colegiul National Gheorghe Lazar Sibiu iz Rumunjske,
- SEK-Atlántico iz Španjolske,
- Tevfik Ileri Anadolu Lisesi iz Turske,
- Agrupamento de Escolas de Casquilhos iz Portugala.
Cilj projekt “LOAD - Life Of A Digi” je promicanje svijesti o odgovornom korištenju interneta, njegovih resursa i digitalnih tehnologija u svim aspektima života imajući na umu devet smjernica definiranih u knjizi Digital Citizenship in Schools, Ribble (2015), kojima je određen digitalni građanin.
- PRISTUP (engl. Digital Access) – sudjelovanje u digitalnom svijetu
- TRGOVINA (engl. Digital Commerce) - kupnja i prodaja robe u digitalnom svijetu
- KOMUNIKACIJA (engl. Digital Communication) - razmjena informacija u digitalnom svijetu
- PISMENOST (engl. Digital Literacy) - sposobnost korištenja digitalne tehnologije i poznavanja kada i kako je koristiti
- BONTON (engl. Digital Etiquette) - pravila ponašanja u digitalnom svijetu
- PRAVO (engl. Digital Law) - zakonska prava i ograničenja u digitalnom svijetu
- PRAVA I ODGOVORNOSTI (engl. Digital Rights and Responsibilites) – posjedovanje i poznavanje prava i sloboda jednaka za sve sudionike u digitalnom svijetu
- ZDRAVLJE (engl. Digital Health and Wellness) - fizičko i psihičko zdravlje povezano s korištenjem digitalne tehnologije
- SIGURNOST (engl. Digital Security) - mjere opreza radi sigurnosti svih korisnika digitalnih tehnologija
Drugi važan cilj ovog projekta je razvijati kod učenika vještine 21. stoljeća kako bi osnažili svoje učenje pomoću digitalnih web 2.0 alata, utemeljeno na projektima i istraživačkom radu, koristeći suradničko online okruženje.
ERASMUS+ „Life of a Digi“ u Turskoj
Autor: Vladimir Begović, 19. 10. 2019.
Posjet je organiziran s ciljem razvoja i stjecanja novih digitalnih vještina. Glavna tema bilo je učenje o obrnutoj učionici („flipped classroom“). Tako smo se prvog dana upoznali s prednostima i nedostacima korištenja obrnute učionice. Predavač Adil Tugyan nastojao je približiti sve prednosti korištenja obrnute učionice. Istaknuto je da u obrnutoj učionici učenici uče nastavne sadržaje online najčešće kroz video predavanja kod kuće. Nakon toga na nastavnom satu raspravljaju o onome što su pogledali. Na taj način učenici uče kroz rad postavljajući pitanja, čime je komunikacija s učenicima prisutnija nego kod tradicionalne nastave. Prikazani su primjeri iz prakse korištenjem različitih digitalnih alata poput Edu-Puzzle, Vizia i Hihaho. Osim radionica koje smo pohađali, imali smo priliku za razgledavanje Rizea te smo se upoznali s njegovom povijesti i vrtovima čaja po kojima je posebno poznat. Također, u sklopu programa posjetili smo gruzijski grad Batumi i upoznali njegove znamenitosti. Imao sam tu priliku po prvi puta sudjelovati u ERASMUS+ projektu te sa zadovoljstvom mogu istaknuti da ovi projekti jačaju vještine i znanja te pridonose cjeloživotnom učenju koje je važno za svakog nastavnika. Upoznavanjem drugih kultura, običaja, školskih programa, metoda i alata produbljujemo vještine i stječemo nova znanja koja nam olakšavaju vođenje nastavnog procesa. Ugodnom boravku u Turskoj pridonio je i domaćin, srednja škola Tevfik.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ukupno: 2289851
Ovaj tjedan: 4841
Danas: 512