preskoči na sadržaj

IX. gimnazija Zagreb

 > Naslovnica
Obavijesti

Sve obavijesti za učenike nalaze se našoj OGLASNOJ PLOČI.


Natjecanja 2023./2024.

 

UČENICI IX. GIMNAZIJE POZVANI NA ŽUPANIJSKA NATJECANJA U ZNANJU I NA ŽUPANIJSKU RAZINU  SMOTRE LITERARNOG, DRAMSKO-SCENSKOG I NOVINARSKOG STVARALAŠTVA LIDRANO:

Predmet Ime učenika Prezime učenika Razred Ime mentora Prezime mentora
Povijest Grgur Crnković 1.c Josipa Malčić
Povijest Lira  Musliu 1.d Josipa Malčić
Povijest Lana  Golubić 2.c Sebastijan Zadravec
Povijest Andrija Kuzmić 2.c Sebastijan Zadravec
Geografija Josip Moser 2.c Suzana Rzounek
Njemački jezik  Kjara  Križanović 2.d Lovorka Keča Bugarin
Matematika Viktorija Pribanić 2.d Anja Posel
Njemački jezik  Ela Zmišlja 2.d Lovorka Keča Bugarin
Biologija Sara Burica 2.e Marija Repulec Glogović
Talijanski jezik Gabrijela Alagić 3.b Katarina Gospodnetić Pavković
Lidrano Lily Antić 3.b Ljiljana Miler
Talijanski jezik Lara  Dvorski 3.b Katarina Gospodnetić Pavković
Lidrano Nina Grubić 3.b Ljiljana Miler
Geografija Tara  Lakatoš 3.b Fran Alilović
Povijest Mihael Razić 3.b Fran Alilović
Geografija Dorotea  Strugar 3.b Fran Alilović
Logika Tian Vlašić 3.b Željko  Platužić 
Matematika Tijan Vlašić 3.b Melita Šulc
Talijanski jezik Ana Alvir 3.c Katarina Gospodnetić Pavković
Povijest Gabriel Leon Barbarić 3.c Vladimir Begović
Francuski jezik Antun Bader  Bistrović 3.d Mirjana Franić
Francuski jezik Barbara Cvjetković 3.d Mirjana Franić
Geografija Lovro  Boras 3.e Fran Alilović
Francuski jezik Antonela Biškupić 4.a Mirjana Franić
Engleski jezik Jan Stjepan  Franja 4.a Ingeborg Radimiri
Francuski jezik Jan Stjepan  Franja 4.a Mirjana Franić
Francuski jezik Karlo Kunić 4.a Mirjana Franić
Francuski jezik Ivana Sekulić 4.a Mirjana Franić
Geografija Leona  Jokić 4.c Fran Alilović
Engleski jezik Noa Klarić 4.c Katarina Gospodnetić Pavković
Povijest Noa Klarić 4.c Vladimir Begović
Filozofija Matija Rajnoha 4.c Željko  Platužić 
Matematika Klara Keglević 4.d Melita Šulc
Talijanski jezik Magda  Peša 4.d Katarina Gospodnetić Pavković
Talijanski jezik Lana  Medić 4.e Katarina Gospodnetić Pavković

Čestitamo svim učenicima i njihovim mentorima na plasmanu na županijskim natjecanjima te im želimo puno uspjeha u nastavku natjecanja!

Na školskoj i općinskoj razini natjecanja sudjelovalo je 150 učenika IX. gimnazije. Zahvaljujemo svima!

 

OSTALA NATJECANJA

Učenici IX. gimnazije pozvani na državnu razinu natjecanja "Mreža čitanja" u organizaciji Hrvatske mreže školskih knjižničara:

Natjecanje Ime učenika Prezime učenika Razred Ime mentora Prezime mentora
Mreža čitanja Izabela Rimac 2.d Mateja Mačešić
Mreža čitanja Ela  Zmišlja 2.d Mateja Mačešić
Mreža čitanja Nino Kolega 3.a Mateja Mačešić
Mreža čitanja Gabrijela Alagić 3.b Mateja Mačešić
Mreža čitanja Nina Grubić 3.b Mateja Mačešić
Mreža čitanja Tara  Lakatoš 3.b Mateja Mačešić
Mreža čitanja Dorotea Strugar 3.b Mateja Mačešić
Mreža čitanja Aneta Šušnjara 3.b Mateja Mačešić

 

Učenici IX. gimnazije pozvani na županijsku razinu natjecanja "Mreža čitanja" u organizaciji Hrvatske mreže školskih knjižničara:

Mreža čitanja Petar Capan 1.a Mateja Mačešić
Mreža čitanja Iskra Azinović 1.c Mateja Mačešić
Mreža čitanja Izabela Rimac 2.d Mateja Mačešić
Mreža čitanja Ela  Zmišlja 2.d Mateja Mačešić
Mreža čitanja Patricija Čolić 3.a Mateja Mačešić
Mreža čitanja Nino Kolega 3.a Mateja Mačešić
Mreža čitanja Sara Suhić 3.a Mateja Mačešić
Mreža čitanja Mia Zubac 3.a Mateja Mačešić
Mreža čitanja Gabrijela Alagić 3.b Mateja Mačešić
Mreža čitanja Nina Grubić 3.b Mateja Mačešić
Mreža čitanja Tara  Lakatoš 3.b Mateja Mačešić
Mreža čitanja Dorotea Strugar 3.b Mateja Mačešić
Mreža čitanja Aneta Šušnjara 3.b Mateja  Mačešić

Čestitke svim sudionicima!


Static HTML

Vijesti iz IX. gimnazije u Zagrebu

Preventivna akcija ‘Budi tolerantan’

Autor: Sonja Lušić Radošević, 27. 11. 2020.

Ministarstvo unutarnjih poslova u suradnji sa Ministarstvom znanosti i obrazovanja i  partnerima, u sklopu preventivnog programa „Zajedno protiv govora mržnje“ provodi putem digitalnih mreža preventivnu akciju pod nazivom „Budi tolerantan“

„Svjetske različitosti religija, jezika, kultura, etničke i druge pripadnosti ne bi trebale biti povod za sukobe, već bogatstvo koje obogaćuje sve nas.“

Riječ je o inicijativi javnog obraćanja influencera mladima kako bi ih se pozvalo na  aktivizam u izgradnji kulture dijaloga, uvažavanja različitosti te stvaranja tolerantnog i mirnog okruženja.

Toleranciju potiču znanje, otvorenost, komunikacija i sloboda misli, savjesti i vjerovanja… Tolerancija je sklad u različitosti….Tolerancija je vrlina koja omogućuje mir, doprinosi zamjeni kulture rata kulturom mira,  jer svaki govor mržnje počiva upravo na netoleranciji i diskriminaciji. Govor mržnje podrazumijeva izražavanje nesnošljivosti prema određenim društvenim skupinama zbog nekog njihovog određenja ili opredjeljenja, a temelji se na rasi, vjeri, spolnoj orijentaciji, nacionalnoj ili bilo kojoj drugoj diskriminacijskoj osnovi. Govor mržnje ima izrazito negativne, psihološke, političke, kulturološke i socijalne učinke na konkretnog pojedinca, društvene skupine i u konačnici za cijelo društvo. Mrzilačka propaganda i diskriminatorna praksa odražava se posebno na djecu u njihovim formativnim godinama. Povijest nam svjedoči da eskalacija govora mržnje može prerasti u najveće ljudske tragedije, odnosno da govor mržnje u određenim društvenim okolnostima može potaknuti na  brutalno fizičko nasilje i imati nesagledive posljedice za ljudske žrtve.

I zato recite govoru mržnje NE i uključite se u akciju „Budi tolerantan“!

Pogledajte video na poveznici, a putem „Upitnika za samoprocjenu tolerancije“, preuzetog iz knjige  pod nazivom „O toleranciji“ autorice  psihologinje Mirjane Krizmanić, možete provjeriti koliko ste tolerantni!

Želja nam je da uvažavanje bogatstva različitosti u našim svjetskim kulturama bude naša svakodnevna forma izražavanja i način da budemo ljudi, jer je to  zasigurno  jedini mogući način da živimo u sigurnom i mirnom okruženju.

Videospot je namijenjen građanima, učenicima srednjih te učenicima viših razreda osnovnih škola, kako bi se potaknulo na aktivizam u borbi protiv nasilja, govora mržnje i svih oblika netolerantnog ponašanja.

Upitnik za samoprocjenu tolerancije je preuzet iz knjige pod nazivom „O toleranciji“ autorice psihologinje Mirjane Krizmanić, kojim se može izvršiti procjena koliko je vlastito ponašanje i ponašanje članova obitelji i prijatelja u svakodnevnom životu tolerantno.

  1. Pretjerano pridržavanje nekih navika kao na primjer, svakodnevno gledanje neke televizijske sapunice, pijenje samo određene vrste čaja ili kupovanje isključivo u određenoj trgovini:
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi
  2. Podcjenjivanje i kritiziranje mladih ljudi:
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi
  3. Otpor prema izražavanju vlastitih političkih stavova:
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi
  4. Često iskazivanje straha ili strepnje od nekog ili nečeg:
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi
  5. Izrazita materijalistička orijentacija – pridavanje velike važnosti novcu:
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi
  6. Neuljuđeno ponašanje za stolom (srkanje juhe, mljackanje, čačkanje zubi pred drugima):
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi
  7. Stalno spominjanje prošlosti („kada sam ja bila mlada…“, „Kada sam ja išao u školu, studirao..“ i tome slično:
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi
  8. Ustrajanje u vlastitim stavovima ili prosudbama svim argumentima unatoč:
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi
  9. Rijetko iskazivanje pohvala ili isticanje pozitivnih aspekata nekog postupka ili neke osobe:
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi
  10. Prevladavanje zlovolje ili lošeg raspoloženja:
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi
  11. Neprimjereno odijevanje (primjerice, staromodno ili pretjerano moderno):
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi
  12. Ogovaranje vlastitih prijatelja i prijateljica, znalaca i susjeda:
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi
  13. Javno prikazivanje pobožnosti:
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi
  14. Pomanjkanje interesa za svjetonazor ili životne ciljeve drugih ljudi:
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi
  15. Pomanjkanje smisla za humor:
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi
  16. Zanemarivanje vlastitog izgleda, zapuštenost:
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi
  17. Stalno jadikovanje zbog kojekakvih boljki i tegoba:
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi
  18. Pomanjkanje interesa za događaje u društvu ili u političkom životu:
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi
  19. Često iskazivanje nezadovoljstva nekim ili nečim:
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi
  20. Nagle i česte promjene raspoloženja:
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi
  21. Pomanjkanje usredotočenosti na sugovornika, neslušanje onoga što govori:
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi
  22. Pomanjkanje altruizma i spremnosti za pružanje pomoći drugima:
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi
  23. Sklonost pretjeranom pesimizmu:
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi
  24. Stalno uplitanje u tuđi život (svoje djece, bračnog partnera, braće i sl.):
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi
  25. Sve veća svadljivost i razdražljivost:
    A. Ne smeta mi
    B. Podnosim
    C. Smeta mi

Odgovori u upitniku ocjenjuju se prema ključu A=1, B=2, C=0. Ukupni rezultat dobiva se zbrajanjem pozitivnih bodova. Osoba koja uz sve tvrdnje odabere odgovor A, označavajući time da joj ništa od navedenoga ne smeta, dobiva 25 bodova. Treba, međutim, odmah naglasiti da je to gotovo nezamislivo jer nema čovjeka kojem nešto kod njegovih bližnjih ne bi smetalo manje ili više ili barem tu i tamo. Osoba koja uz svaku tvrdnju odabere odgovor B dobiva 50 bodova jer time pokazuje toleranciju podnoseći ono što je smeta. Onaj tko uz sve odgovor odabere odgovor C dobiva 0 bodova jer time pokazuje da kod bližnjih baš ništa od navedenog ne podnosi, i to pokazuje svojim ponašanjem.

Mogući ukupni rezultat kod pojedinca kreće se, dakle u rasponu od 0 do 50 bodova. Pritom, dakako, veći broj bodova upućuje i na veću snošljivost.

Na kraju ovog upitnika treba posebno istaknuti da osoba koja je postigla 0 bodova (ili vrlo mali broj bodova) i koja je dakle, pretežno netolerantna prema članovima obitelji te njihovim navikama i obilježjima može biti umjereno ili čak jako tolerantna prema prijateljima ili partnerima. Tolerancija naime ovisi o motivaciji pa kada nam je do neke osobe ili odnosa stalo, tada ćemo nastojati biti tolerantniji.

Budući da je temeljni cilj ovakvog Upitnika pomoći pojedincu da pouzdanije procijeni vlastitu toleranciju prema postupcima drugih ljudi, u njima su navedene svakodnevne situacije u kojima ljudi dolaze u interakcije i uz pomoć kojih pojedinci mogu procijeniti ne samo tuđe ponašanje, već i vlastito doživljavanje i ponašanje. Dakako, upitnici nikada nisu toliko sveobuhvatni da uključuju sve moguće situacije ili oblike ponašanja, ali i ponuđeni izbor ipak omogućuje procjenu vlastite tolerancije.

Izvor: O Toleranciji, Koliko smo tolerantni u obitelji, na poslu, u društvu (str. 134-139), autor Mirjana Krizmanić, izdavač V.B.Z. Zagreb, rujan 2015




Upisi IX. gimnazije

Upisi u IX. gimnaziju u Zagrebu

Upisi 

IX. gimnazije u Zagrebu

 
Deveta na Facebooku
 
STEM School Label oznaka

MenSi Learning Labs

Projekti

Projekti

Projekti
Wi-Fi u Devetoj

Projekti

Projekti

EU projekti



Deveta - moja škola

Devet koraka do Devete  Želiš li da Deveta zaista postane tvoja škola?

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 3. 2010.

Ukupno: 2136128
Ovaj tjedan: 3115
Danas: 18
CMS za škole logo
IX. gimnazija Zagreb / Dobojska 12, HR-10000 Zagreb / gimnazija-deveta-zg.skole.hr / ured@gimnazija-deveta-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju