Oznake kvalitete za dva eTwinning projekta IX. gimnazije
Autor: Darija Smolčić, 5. 11. 2020.
Dva eTwinning projekta, na njemačkom jeziku, provedena prošle školske godine u našoj školi osvojila su europsku i nacionalnu oznaku kvalitete. Oznaka kvalitete predstavlja priznanje školama za visoku razinu rada na eTwinning aktivnostima. Za učenike ona je poticaj i nagrada za uloženi trud, a za nastavnike i škole priznanje njihove predanosti kvaliteti i otvorenosti prema suradnji na europskoj razini.
Europska oznaka kvalitete za eTwinning projekt „Unser Schulalltag“
eTwinning projekt „Unser Schulalltag“ proveden je šk. g. 2019./20. u suradnji s partnerskim školama iz Švedske (Jensen Gymnasium Lund) i Italije ( Liceo Statale „T. Mamiani“ Pesaro). U projektu su sudjelovali učenici sadašnjih 3. d i 3. e razreda na fakultativnoj nastavi iz njemačkog jezika koju je vodila prof. Smolčić. Tijekom projekta učenici su opisali, usporedili i komentirali školsku svakodnevicu u navedenim zemljama (školski sustav, predmete, ocjene, slobodne aktivnosti…..), prikazali rezultate koristeći raznovrsne digitalne alate, radili u nacionalnim i internacionalnim timovima, dali prijedloge za poboljšanje školskog realiteta i u završnom dijelu projekta prikazali svoju idealnu školu. Komunikacija učenika tijekom projekta se odvijala sinkrono - putem chata i videokonferencija i asinkrono - putem zajedničkog rada pomoću suradničkih digitalnih alata. Projekt je pridonio razvijanju jezičnih, socijalnih, digitalnih i međukulturalno-komunikacijskih vještina kod učenika.
Poveznica na projekt: https://twinspace.etwinning.net/93416/pages/page/679974
Nacionalna oznaka kvalitete za eTwinning projekt „Dossier Berliner Mauer“
Projekt „Dossier Berliner Mauer“ proveden je s partnerskom školom iz Poljske tijekom redovne nastave njemačkog jezika u 4. e razredu. Planiran je i ostvaren uz obilježavanje 30. obljetnice pada Berlinskog zida (9. studeni 2019.) kao jedna faza nastavne cjeline „Geschichte- Erinnern und Vergessen“ u kojoj se tematizira povijest Njemačke nakon 2. Svjetskog rata. Učenici su istražili i opisali uzroke nastanka i pada Berlinskog zida, te objasnili povijesne okolnosti tih razdoblja. Rad se odvijao u internacionalnim grupama, pri čemu je svaka grupa istražila i komentirala jedan segment teme, sakupila različite materijale iz tog razdoblja (fotografije, članke, filmove, iskaze svjedoka vremena…), sve priloge s komentarima prikazala u obliku digitalnog dosjea i pripremila kvizove o svojoj temi za članove ostalih grupa.
Poveznica na projekt: https://twinspace.etwinning.net/94961/pages/page/704107
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ukupno: 2289851
Ovaj tjedan: 4841
Danas: 512