2016-04-12 20:13:00 Djevojke iz Devete na DigiGirlz događanju u Microsoftu 12.4.2016. petnaest djevojaka IX. gimnazije je sudjelovalo na DigiGirlz događanju u organizaciji Microsofta. DigiGirlz događanje dio je globalne kampanje „#Makewhatsnext“ kojom Microsoft želi smanjiti nesrazmjer među spolovima u ICT industriji.
Microsoft u ožujku i travnju provodi globalnu kampanju#Makewhatsnext kojoj je cilj smanjiti nesrazmjer među spolovima u ICT industriji. Prema podacima Svjetskog ekonomskog foruma taj nesrazmjer bi mogao nestati tek 2133. godine, a on je posebice očit u računarstvu i STEM zanimanjima.#Makewhatsnext kampanja ističe vrijednost ideja te ističe žene inovatore koje su doprinijele značajnim promjenama u svijetu, a ideja je osnažiti generacije djevojaka sa znanjem i vještinama koje su im potrebne da bi postale novi inovatori u svijetu u kojem je tehnologija utkana u svaki aspekt života. „Cilj Microsoft DigiGirlz događanja je zainteresirati učenice za odabir karijere u ICT-u te ujedno razbiti stereotipe da u high-tech industrijama rade isklučivo muškarci. Uz to sudionice događanja će imati priliku doznati o nužnim kompetencijama te dobiti smjernice kako biti uspješan u svijetu koji sve više ovisi o razvoju tehnologije i inovacija. Microsoft je odličan primjer kompanije u kojoj radi veliki broj žena i želimo takav model preslikati na društvo“, rekao je Ivan Vidaković, direktor Microsoft Hrvatska i Bosna i Hercegovina te naglasio kako je vizija Microsofta biti posvećen edukaciji te omogućiti učenicima i nastavnicima tehnologiju koja im može pomoći u boljoj komunikaciji, timskom radu, razvijanju kreativnosti kao i kritičkom razmišljanju.
|
IX. Gimnazija Zagreb |