2013-09-15 22:33:00

Engleski na tabletima

Tijekom prva dva tjedna nastave moji učenici su koristili tablete za učenje.

izvor: Arjanin blog - Twitterova družina

S  I. razredima sam radila mulitple inteligencije najprije na satu bez tableta. Napravili smo kratku anketu kako bi utvrdili u kojem tipu inteligencije su najjači. Nakon toga sam ih uputila da se kod kuće prijave neEdmodo gdje sam prethodno otvorila njihovu virutalnu učionicu i gdje ih je čekala poveznica na dodatne materijale o multiplim inteligencijama kao i test s vizualnim prikazom tipa ili tipova inteligencija. Prvobitno sam to htjela napraviti s tabletima na satu, ali kako Galaxy ne podržava Flash, tako mi nije preostalo ništa drugo nego da to oni naprave kod kuće, a kod za rezultat pošalju meni. Sve kodove sam skupila i napravila screenshotove za cijeli razred, samo za dečke i samo za djevojke. To sam objavila na Edmodu i prikazala u razredu nakon čega smo analizirali rezultate i uspoređivali papirnatu i interaktivnu anketu.

S III. razredom sam na satu izborne pripremala projekt za Europski dan jezika.  Učenici će napraviti po jedan plakat za svaki od 24 službena jezika EU, a po želji i za druge europske jezike. Koristit ćeAutomotivator. Fotografiju za plakat mogu sami odabrati, a mogu koristiti i jedan od alata za izradu kolaža, npr Montagemaker. Na plakatu će stajati naziv jezika u izvornom obliku, a ispod toga će pisati Let’s learn languages together na tom jeziku. Do tog slogana smo došli pomoću ankete koju smo proveli pomoću sustava za prikupljanje i prikaz povratne informacije Auress o kojem sam već pisala. Auress je odličan alat koji učenike potiče da podijele svoje ideje zato što je anoniman. Kad smo odabrali najbolji slogan, onda se učenica koja ga je predložila ponosno javila kao autorica slogana. Plakate će izrađivati na slijedećem satu. Za ove učenike koristim Schoologkao virtualnu učionicu.

Učenici III. razreda snimali su odgovore na pitanja svojih  vršnjaka iz Brazila o obrazovnom sistemu u Hrvatskoj: Learning about education in other countries. Nakon što su preslušali snimke odredili su tko će u ime cijelog razreda govoriti na Voicethreadu gdje je moja brazilska kolegica Ana Maria Menezes postavila zadatak.

U IV. razredu učenje je bilo personalizirano i odvijalo se tempom koji je odgovarao svakom pojedinom učeniku Radili smo slušanje s razumijevanjem za što je svaki učenik dobio svoje slušalice. Njihov zadatak je bio da odaberu četiri zadatka  po izboru s Moje mature  te da za svaki pojedini rezultat naprave sliku zaslona. Četiri screenshota morali su uploadati na Picture2life i napraviti kolaž sa svojim imenom te link na kolaž objaviti na Edmodu.  Na žalost, iako su svi stigli napraviti četiri slušanja, većina nije stigla napraviti kolaž. Iako je glavni cilj ovog sata bio postignut, ipak je učenicima bilo važno da naprave taj kolaž i zato bi bilo bolje da sam im zadala dva ili eventualno tri zadatkka slušanja pa da stignu izvršiti sve što je bilo zadano. No kako neki uvijek stignu sve, možda bi bilo dobro odrediti donju i gornju granicu.


IX. Gimnazija Zagreb